Επικοινωνία
+30 210 820 3432
+30 210 822 3802
Επιστημονικός Τομέας
Οικονομικά & Management
Περιγραφή
Ο συνδυασμός του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας προσφέρει εκείνες τις γνώσεις που είναι απαραίτητες για όσους φιλοδοξούν ν’ ανελιχθούν στις ανώτατες διοικητικές θέσεις. Ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες επιστημονικές εξελίξεις στο μάρκετινγκ και στην επικοινωνία, καθώς και στις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς εργασίας, το πρόγραμμα σπουδών έχει ανανεωθεί σημαντικά. Το νέο πρόγραμμα χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη καινοτομία, δημιουργικότητα, δυναμισμό, τεχνολογική πρωτοπορία και πληρότητα.
Επιλέγοντας να σπουδάσει κανείς στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό, εκτός από την εξειδίκευση και τις προοπτικές επαγγελματικής σταδιοδρομίας, βιώνει μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία που θεμελιώνεται: α) στις σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους που συνδυάζουν τη χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και επιχειρηματικών παιγνίων με πληθώρα μελετών πραγματικών περιπτώσεων (case studies),β) στη συστηματική επαφή με την επιχειρηματική κοινότητα μέσω διαλέξεων στελεχών επιχειρήσεων (βήμα των επιχειρήσεων), γ) στις διπλωματικές εργασίες εφαρμοσμένες σε πραγματικά προβλήματα ελληνικών επιχειρήσεων (field study projects), δ) στις εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό κατά τις οποίες οι φοιτητές του προγράμματος έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξειδικευμένες διαλέξεις, αλλά και ν’ επισκεφθούν επιχειρήσεις, ώστε ν’ ανταλλάξουν απόψεις με τα στελέχη τους και να διευρύνουν έτσι την επιστημονική τους γνώση και αντίληψη, ε) στο καινοτόμο πρόγραμμα επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης, που στοχεύει στην πολύπλευρη διαμόρφωση της προσωπικότητας των φοιτητών και την διεύρυνση των ικανοτήτων και δυνατοτήτων τους, στ) στη διαπιστευμένη (EFQM) ποιότητα σπουδών του, που ανταγωνίζεται με επιτυχία εφάμιλλα μεταπτυχιακά προγράμματα κορυφαίων ευρωπαϊκών πανεπιστημίων.