Η τεχνητή νοημοσύνη δεν τα είχε καταφέρει επιτυχώς μέχρι σήμερα με την πολυπλοκότητα των παιγνιδιών που απαιτούν την ομαδική συνεργασία και αλληλεπίδραση ανάμεσα σε πολλούς παίκτες που ανταγωνίζονται on-line.
Πλέον, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί ήδη να ανταγωνιστεί επιτυχώς τους ανθρώπους σε on-line παιγνίδια, όπως το σκάκι και το Go, καθώς και σε βιντεοπαιγνίδια, όπως το StarCraft II και το Dota 2, όπου συμμετέχουν πολλαπλοί παέκτες (multiplayer shooter videogames), τα οποία απαιτούν ομαδική συνεργασία.
Η DeepMind, η πρωτοπόρος βρετανική εταιρεία, παρείχε εκπαίδευση σε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης (bots) να συνεργάζονται για να παίξουν με επιτυχία το κλασσικό βιντεοπαιγνίδι Quake III Arena, νικώντας και πάλι τους έμπειρους ανθρώπους παίκτες.
Αναλυτικότερα: ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ