Επιστήμες Αγωγής
Τριτοβάθμια

ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ

Το Κέντρο Επιμόρφωσης & Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σας καλωσορίζει σε ένα ακόμα εκπαιδευτικό πρόγραμμα κατάρτισης με τίτλο «Ειδική Αγωγή: Σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για την αξιολόγηση και υποστήριξη μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες κατάλληλα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση».

Η τεχνολογία αποτελεί σήμερα αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας και οι νέες τεχνολογίες προσφέρουν νέους τρόπους διδασκαλίας και μάθησης. Δε θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη η ειδική αγωγή και εκπαίδευση και οι διαδικασίες ανίχνευσης και αξιολόγησης των μαθητών σε όλες τις βαθμίδες. Ταυτόχρονα, τα νέα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να παρέχουν νέες δυνατότητες στους εκπαιδευτικούς για τον σχεδιασμό πιο άμεσων και αποτελεσματικών παρεμβάσεων.

Το παρόν, πρόγραμμα, φιλοδοξεί να συμβάλει στην εξοικείωση με τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για την αξιολόγηση και παρέμβαση όλων εκείνων που εργάζονται και εκείνων που επιθυμούν να εργαστούν στην προσχολική και δημοτική εκπαίδευση τόσο στην τυπική όσο και στην άτυπη, ως εκπαιδευτικοί ή ως ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό. 

Επιμόρφωση

Το πρόγραμμα στηρίζεται στις αρχές και τις διαδικασίες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και περιλαμβάνει:

  • Webinars
  • Βιντεομαθήματα
  • Ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση
  • Workshops

Το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε

  • Στελέχη της εκπαίδευσης που έχουν έργο τη συμβουλευτική υποστήριξη του διδακτικού έργου
    των εκπαιδευτικών, ΕΔΕΑΥ
  • Στελέχη των διαγνωστικών και συμβουλευτικών κέντρων της εκπαίδευσης, ΚΕΣΥ
  • Ειδικούς Παιδαγωγούς που εργάζονται σε τυπικές και άτυπες δομές εκπαιδευτικής υποστήριξης
  • Εκπαιδευτικούς της Γενικής Εκπαίδευσης
  • Ψυχολόγους
  • Λογοθεραπευτές
  • Εργοθεραπευτές
  • Κοινωνικούς Λειτουργούς
  • Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)
  • Φοιτητές όλων των παραπάνω ειδικοτήτων (εξαιρούνται οι προπτυχιακοί φοιτητές του ΠΤΕΑ του Π.Θ. που δεν έχουν ολοκληρώσει τα μαθήματα της επιστημονική υπεύθυνης του προγράμματος)

Περισσότερες Πληροφορίες:

Leave a Reply